Solen<3

Jag är nog inte den enda som blir glad när solen är framme=)
Just nu så sitter jag ute i trädgården och njuter av solen, dock blåser det lite kallt men det får man stå ut med lite.

Igår hade jag en trevlig kväll, vi grilla och prata och såg på en film. Det var skönt ute, men när vi hade suttit ett tag ute blev det lite för kallt så vi gick in. Det var skönt den tiden vi var ute iaf=)

Ska kanske träffa Angelica sen, det berodde på hur länge hon skulle vara hos sin farmor och farfar, för jag ska senare vid 6 tiden köra min moster och hennes man till först järpås och sen till vara. Under tiden de är på Vara konserthus ska jag passa på och träffa min Kusin Jessica som bor lite utanför Vara=)

Hoppas ni får en bra dag ni med:)
Ha det bra i solen


Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg :) hoppas du har haft en trevligt dag ?

2009-05-01 @ 22:29:01
URL: http://jend.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super bra dag :D

2009-05-01 @ 23:33:44
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0