Konfirmation och SM-finaler

Eller a dagen började med att jag var med och hjälpte till på Christoffers barnkalas, han hade det ihop med 2 andra killar och vi var och klättrade på klätterväggen på Sirius, (mitt jobb). Det var lite därför jag var med också, jag ersatte Ulle för att hon kunde vara hemma och förbereda inför Elins konfirmation som hon hade idag.

Det är kanske inte jätte kul att gå på konfirmation men Elin skötte sig bra och det är jag glad över:)
Vi gick sedan hem till dom och åt mat och fikade, och jag satt framför tvn och kollade på SM-finalerna=)
Tack för att jag fick göra det:)
I damernas match vann SÄVEHOF och det är jag mycket glad över=) Lite synd dock för Skövde, jag måste ju självklart hålla på Erica som spelar där. Men men det var ingen bra match direkt Sävehof var överlägsna hela matchen.
Däremot killarnas match var en rysare, det gick mellan Alingsås och Guif. Det slutade tillslut med att Alingsås vann.
I denna match höll jag inte direkt på något lag, jag håller även där på Sävehof men tyvärr gick dom inte vidare.
Men visst blev man glad över att Alingsås vann, det ligger ju närmast Lidköping och dom spelade väldigt bra och har gjort det under hela slutspelet.

Ne nu ska jag sätta på en film eller nått=P
Imorgon är det konfirmation som gäller nu är det min andra kusin som ska ta, och efter det ska jag åka och se på dansuppvisning.

Ha det bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0