Gabys 18 års fest!

Var på Gabys fest igår och det började först med att Angelica och Sofia kom hem till mig, eller aa till johans lägenhet som jag fick ha=)
Det var en bra förfest och vi börja lära känna varandra jag och Sofia, det var kul, vi gick sedan till bussen för att åka till axvall. Väl där var det kanske inte den röjigaste festen men det var ändå trevligt.
HAHA speciellt när jag och Sofia gick för att äta strips^^ hehe
Sen drog vi in till Skara och skulle in på Ohlins, men Sofia som inte är 18 än kom inte in, och då gick jag och Angelica inte heller in för det vore mycket taskigt om vi gick in utan henne, så vi åkte hem. Det blev inte så sent men det var kul.
Och hoppas Gaby hade en bra kväll oxå:D

Grattis ännu en gång=)

Kommentarer
Postat av: Janina

:)

2009-05-03 @ 22:18:27
URL: http://lovedrama.blogg.se/
Postat av: Lena

Det var snällt gjort att bry sig om sin medmänniska det kommer du långt på i ditt liv...kram

2009-05-04 @ 08:43:20
URL: http://familjensport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0