Fest ikväll=)

Ännu en underbar dag med sol ute=)
Sov länge idag, vakna kvart i 12, för igår var jag hemma vid kvart över 3 då jag kört hem Ulle och Tomas.
Allt gick bra och dom hade haft en trevlig kväll så det var bra=)

Nu ska jag ta en macka och sen packa iordning på mina saker,
Hade tänkt att spendara min dag i Johans lägenhet, för senare vid 4 tiden kommer Angelica och Sofia dit och vi ska ha lite förfest innan vi åker iväg till Axvall och Jockes lägenhet där Gaby ska fira sin 18år dag, som hon hade i måndags.
Kommer bli kul tror jag=)

Ne nu får jag ta och gå upp annars kommer jag aldrig hinna allt jag ska göra.
Ha en underbar kväll så hörs vi kanske sen:D


Kommentarer
Postat av: scrumpyJr

Åh vad nysig blogg du har!

Hur har din dag varit dp?

Besök gärna min blogg och lämna gärna spår efter dig.

Kream!

2009-05-02 @ 16:13:04
URL: http://sstylee.blogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas du fick en trevlig kväll, för det hade vi med våran tysklandsresa kram

2009-05-03 @ 19:51:04
URL: http://familjensport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0