Favoritställe!

Jag åkte ut till mitt favoritställe som många kanske vet Svalnäs, jag tycker om att fota där, och jag åkte dit vid 9 igår kväll, men det blåste väldigt mycket och det var kallt,
Det var väldigt svårt att få bra bilder tyckte jag.
Men jag kan lägga upp några som jag fick i alla fall.

Jag har kommit på en studentpresent som jag önskar mig=)
Och det är en digital systemkamera=)










detta får bli sista bilden nu:P


'


det kanske inte blev världens bästa bilder men, aa det blev lite iallafall=)
Hehe

Ne nu ska jag städa lite på mitt rum, ha det bra=)
kram

Kommentarer
Postat av: mormor

Fina bilder som vanligt!

2009-05-08 @ 11:31:04
Postat av: lovisa

jag har bloggtorka för tillfället..

hjälp mig och lämna en kommentar i senaste inlägget om vad du tycker att jag ska skriva om! :))

2009-05-08 @ 17:03:17
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: sofia

Visst är det fint men nästa gång får du inte åka diit utan mej! åtmindstonde kan du väl kika förbi och äta en bulle!! ;) KRAM

2009-05-10 @ 22:39:17
URL: http://sofiasanden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0