Dra ner!

Som ni kanske märkt är det inte så värst mycket som händer i min blogg just nu.
Jag vet inte men jag har tappat känslan av att skriva något och jag gör inget direkt roligt som är intressant för er att läsa om. Så jag tänkte om jag skulle dra ner lite på bloggandet och lägga ut lite bilder när jag vart ute och fotat eller aa om det händer något speciellt.
Och självklart sen när jag åker iväg till USA ska jag skriva massor så att ni vet vad som händer i mitt liv som au pair.

Men ha det underbart=D

Kommentarer
Postat av: Lena

Det gör inget jag skriver inte alltid häller för ibland har det inget hänt, och fantasin flödar inte som det ska just nu.

2009-05-12 @ 07:18:22
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! hittade precis din blogg. Vad kul att du ska åka iväg som au pair, ska själv åka iväg nästa sommar och jag kan säga att jag älngtar otroligt mycket!! Har du hittat någon familj än? Vart ska du i så fall och vilket datum åker du iväg? Vilken organisation ska du åka med och vad har du tyckt om dom hittills? Ha det bra! :)

2009-05-12 @ 16:27:39
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: mormo

Det räcker att du gör ett litet sammadrag av veckan som hänt;)

2009-05-13 @ 11:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0