Bio ikväll:)

Idag var jag och Malin och lämnade tröjorna för tryckning, blir klart på fredag=)
Nu ska jag snart gå och städa lite på mitt rum, för vid 4 ungefär kommer Angelica hit:P
Hon ska sova här för att vi ska upp tidigt imorgon med skolan.

Vi ska gå på bio=) Det är alltid kul, filmen vi ska på heter X-Men Origins: Wolverine.
Hoppas att den är bra=) men det sägs som att den är det.

Jag har inget roligt att skriva om mer:P Eller jo imorgon är det GBG som gäller med skolan^^
Det ska bli kul och skönt att slippa skolan lite:P

Ne nu får ni ha det bra=) KRAM

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas filmen var värd att se

2009-05-05 @ 07:45:09
URL: http://familjensport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0