090514

Idag är det 2 månader sen jag och Linus blev ihop<3
Tycker om dig mycket=)

Har haft förövrigt en stressig dag, eller aa lite iaf. jag slutade 4, eller ne vi slutade nästan 10 över.
Och jag visste att jag har barn uppe på jobbet som väntar på mig så jag blev lite stressad när jag fick veta att tiden hade runnit över. Men pappa stod snällt utanför fick jag reda på och körde mig till jobbet=)
Och väl där gick allt bra=)

Åkte sedan hem och åt lite och sedan satte igång med pluggandet. Har lite att göra kvar nu.
Men det börjar arta sig nu:) har skickat in tre arbeten idag och känner mig mycket nöjd.
Ett håller jag på med nu och kommer nog bli klar med det innan jag somnar i natt.

Igår var jag med Angelica på Jespers vårmaknad på Vinningaskolan och jag vann då ett halsband då jag skjöt med luftgivär och fick 3 nior=) härligt=D

Imorgonkväll kommer jag att befinna mig hos Sofia ute i söne och vi ska fira henne =D
För hon har sin födelsedag på Lördag.
STORT GRATTIS TILL HENNE<3

Ha det underbart.


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på namnsdagen gumman

2009-05-15 @ 14:07:09
Postat av: Lena

Det är bra att du fortfarande tar ditt skolarbete på allvar även om studenten hägrar men kämpa på för snart är det slut..

2009-05-18 @ 10:04:38
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: Caroline

grattis gumman ;)

gjort en ny blogg puss från carro barro <3

2009-05-18 @ 14:16:09
URL: http://lillgrodaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0