Våfflor och plugg

Sitter här och försöker plugga lite, just nu läser jag lite i teoriboken, och väntar på att en installation av ett musikprogram ska bli klart, jag ska göra ihop en skiva tills imorgon, då jag ska ha en idrottslektion och nu ska jag göra iordning så att musiken spelas i 50 sek och är tyst i 10.

Sen fick jag frågan av mamma förutom jag ville ha våfflor:) så nu ska hon göra det. ska bli mycket gott=)
Jag väntar fortfarande på min kamera som vart borta nu över 3 veckor, det är på lagning, och imorse fick jag ett sms där det stod att min service var försenad och beräknat datum var den 4 april. så det är väl bara att vänta:P

Ha ne bra söndagkväll:)

saknar värmen<3

Kommentarer
Postat av: Carroo

fan va tråkigt med kameran! Hoppas den snart kommer<3 puss <3

2009-03-22 @ 21:22:40
URL: http://ckonlyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kunde du inte fått en ny istället? Den var inte så gammal eller hur????

2009-03-22 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0