Tråkig fantasi!

Har väldigt dålig fantasi om vad jag ska skriva här i bloggen nu,
det blir lite enformigt och tråkigt kan jag tänka mig??

Ni kan gärna komma med förslag på vad ni vill läsa:)

Jag längtar tills jag åker till USA och ska jobba som au pair för då kommer bloggen bli roligare att läsa för då kommer ni att få läsa om min vardag som au pair och hur en vardag kan se ut i USA. och även resor och sånt som jag kommer att åka på. Hoppas ni finns kvar och läser då:)

Men som sagt kom gärna med förslag på vad ni vill läsa om här i min blogg:)

Nu ska jag sätta mig igen och skriva på min projektrapport, :)
Ha det bra:)



                               längtar så grymt till sommaren<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Såg att du vart inne och lämnat en liten kommentar i min blogg för en månad sen. Hehe, jag har inte varit så aktiv med min blogg men det är på bättringsväg igen:P



Iaf, kollade in din och jag gillar din layout! Och sen passade jag även på att läsa lite om dig, snokare som jag är.. Det är obotligt tyvärr:P



Vad jag ville säga var att jag önskar dig lycka till med matchningarna och hela USA-grejen. Det är verkligen ett äventyr. Och nu låter jag som en reklamtant. Iaf, ha en bra dag och lycka till med allt!

2009-03-31 @ 18:25:36
URL: http://bara-emma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0