Teori och Nattabandy

Idag har jag tränat en hel del på teori, det börjar närma sig prov nu:P
Börjar bli lite nervös^^
Men men det kommer nog att gå bra=)

Följde sedan med mamma och pappa till Isstadion där min kusin skulle vara med Optimera och spela nattabandyn, vi såg två matcher, de förlorade tyvärr båda, sedan följde jag med mina kusiner hem och såg på melodifestivalen, fattar inte hur snäll snälla kunde gå vidare men men:P
Vi får la se hur finalen nästa vecka kommer att gå, den kommer jag att se här hemma med en person:P
Alex kom sedan hem ungefär vid halv 10 och då sa han att de hade vunnit sin sista match, men de kom tyvärr inte vidare till slutspel. Han hade tyckt att det varit kul att vara med så det är ju bra det=)

Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik och kollar lite, och läser även lite teori:P
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog plugga lite och ta det lugnt:)

Ha det bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0