Lyckad inflyttningsfest=)

Igår va vi hos Carro och Micke i skara på inflyttningfest och det var hur kul som helt=)
Och deras lägenhet var jätte fin=)
Det var kul att räffa Carro igen och alla deras kompisar, riktigt sköna typer=)
Vi drog vidare till Ohlins senare och det var kul där med, sedan var Linus snäll och kom och hämtade mig och Angelica=)
Tack så mkt Linus=)

Det ända tråkiga igår var att min kamera gick sönder=O =(
Objektivet vill inte åka in igen:S men det första jag gjorde idag var att kolla om jag hade någon garanti kvar och den går ut den 28 december 2009 så nu ska jag pallra mig iväg till Onoff och lämna in min stackars kamera,
jag som hade tänkt att ladda upp bilder på mina nya kläder som jag köpt och skorna. men nu får det vänta.
Men jag lovar att bilder kommer att komma upp när jag fått tillbaka kameran=)

Ikväll ska jag och Ida åka till Skövde och titta på när amandra är med och gör en hårmodellsvisning,
Ska bli kul att se en sådan, jag har ju själv kvart modell ett antal gånger, men nu ska det bli kul att få se en från ett annat håll=)

Hoppas att ni får en bra söndag ni med=D

Hejsvejs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0