Längtan är stor!

Det går inte en dag utan att jag haft en tanke åt hur det kommer bli till USA,
Har fått reda utav Angelica att matchningen börjar inte förens vi fått körkort, för hon hade skickat ett mail till dom och frågade, så då fick hon svar på det.
SÅ inte konstigt att det inte har hänt någonting på ett bra tag:P så nu är det bara att jobba med att klara körkortet=)
Gick dock inte så bra på teoriprovet jag hade förra veckan=( fick 49 opäng, blev ledsen på mig själv att jag inte klara det, men så är det, det är bara att försöka ta nya tag och klara nästa:)


fin bild på san fransisco<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är rätt kämpa på bara för du kommer att klara det det har vi andra gjort även om tobbe fick försöka några gånger....och du vet ju vad slutmålet blir det är ju ett bra pris....

Kramisar Lena

2009-03-18 @ 14:06:01
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh jag vet vaad du menar med teorin. Jag fick 47 två gånger i rad (jag snabbokade dagen efter igen för jag trodde jag skulle klara det) men så lät jag vintern gå..ungefär 3 veckor och sedan gjorde jag det igen och fick 56.



En dag kommer du klara det!!



Ja, vi får gå ut en dag tycker jag. Vart brukar du gå mest?



Kramar Louise

2009-03-18 @ 15:42:28
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: mormor

Då vill det till att du jobbar på med teori o körning

2009-03-18 @ 17:19:21
Postat av: Micha

sv: hehe gud så bra :D

har du haft en bra dag?

2009-03-18 @ 20:25:33
URL: http://magiskamicha.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh Olins!!

Där jobbade ju jag innan och efter Turkiet. och innan USA. Mitt absoluta favoritjobb förutom Turkiet då. Och jag har faktiskt frågat om jobb igen där, men när jag var där förut så var det en annan ägare och i princip bara jag som jobbade varje helg. Nu är de en ny ägare och de har tagit in 8 pers. eller nått för jobb. Så jag bara väntar och väntar tills jag får jobba där igen. innan jag åker vidare vill säga.



Men säg till nästa gång du ska ut så säger jag med till..och vi får ha lite koll om de i bloggarna för de hade varit jättekul att ses ute också.

I helgen planeras de nog för fest, men de va nog hemma fest mera. Sedan tror jag att det blir utgång vid löning. Den 28 eller nått. Men det blir Skövde då. Du går aldrig ut där då?



Kramar Louise

2009-03-18 @ 22:59:01
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Matilda

tack för att du läser och kommenterar min blogg! blir super glad!!

hoppas du får ditt körkort snart så att du får ditt körkort! lycka till!

2009-03-18 @ 23:41:39
URL: http://matildasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0