Hårmodells visning=)

Tidigare idag så ringde Ida mig och frågade mig om jag ville med till Skövde och kolla på Amanda och deras klass när de hade en visning=) Hon går frisörlinjen i skövde. Och det ville jag, det lät kul att se på=)

Så efter mitt besök på onoff så tog jag en promenad till Råda och Ida, och vi spelade lite kort och tjöta,
sedan åkte vi och handla en sallad till mig och lite godis som vi kunde ha under färden till skövde:P

Visningen var jätte fin, och amandas två modeller Ida och Lollo var jätte fina=) Mkt bra jobb Amanda=D
Vi åkte till resecentrum efter visningen och hämtade Janina som skulle till stan, och sedan hämta vi upp timmy och sen blev jag avsläppt hemma=)
Och nu har jag precis pluggat teori, kan säga att det närmar sig teori prov och uppkörning=D

Kramar  Sofia=)


Kommentarer
Postat av: hanna

kommer de några bilder?:D

2009-03-02 @ 20:19:25
URL: http://hpii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0