Halkörning:)

Eller riskutbildning som det nu heter, aja jag hade det idag iaf=)
Och det är det roligaste jag har gjort under min tid med körningen, jag var jätte nervös i morses.
Vi skulle samlar 07.10 på focus och sedan åkte vi upp i en minibuss 8 st, varav 5 tjejer, det var rätt "kackligt" som Andreas sa:P men vi blev tysta sen efter när vi hade haft lite "pepptalk".
Jag och Selma åkte ihop och som sagt vi hade jättekul:D
Och allt gick bra oxå=)  Är hur glad som helst att det gick bra=)
Nu är det inte långt kvar tills jag har körkort =D





Ikväll ska jag hem till Angelica där även Linus och Bella ska va med:P
Linus får stå ut med oss tjejer;) Men det ska nog gå bra med det oxå=)
Vi ska se på film eller nått tror jag:P

Det kommer iaf bli en bra kväll vet jag:)
Hoppas att ni får en bra kväll oxå=)
Pusshej


Kommentarer
Postat av: hanna

va kul med halkan!! hoppas du får en bra kväll:D

2009-03-06 @ 22:18:44
URL: http://hpii.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

Följ gärna bloggen med bloglovin så missar du inget om THE HILLS! Allt du behöver göra är att klicka dig in på min sida och trycka på den rosa knappen på sidan, lätt som en plätt :)

2009-03-07 @ 15:44:11
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0