Fredagsmys med Bella!

Efter skolan gick jag och Bella till Sirius för att träna, vi har bytt ut hela gymmet så det va kul att testa på alla de nya maskinerna. A ni som inte vet så jobbar jag på Sirius och får då träna gratis där=P
Jag och Bella ska försöka att träna nu varje fredag och Ulrika på jobbet ska sätta ihop ett träningsprogram som passar för oss och det vi vill ha ut av träningen:)
Tack så mkt:) kommer nog bli jätte bra,

Sedan åkte vi hem och jag gjorde iordning en power point med bilder från dagen till mamma, Östby fyllde nämligen 30 idag så det va massa jippon och tårta och sånt på hennes jobb^^
Sen så spela vi lite playstation och sjöng även lite sing star, sen satt vi och prata och till slut såg vi på How she moves, och hon åkte hem för typ 20 min sen.

Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag:)<3

Kommentarer
Postat av: Micha

sv: Åhh va mysigt!:D jag tillbringade min fredag med min pojkvän :)

2009-03-21 @ 09:19:26
URL: http://magiskamicha.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för hjälpen med Power Pointen. Det var uppskattat på festen!

2009-03-21 @ 11:52:21
Postat av: Heid

Nice blogg du har tjejen =)

2009-03-21 @ 12:58:47
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0