Dålig uppdatering!

Jag inte suttit vid datorn sen i torsdags tror jag det är. har haft fullt upp=P
Här kommer en liten beskrivning om min helg:)

Fredag:
Dagen började med att jag hade skola kl 8. och sedan klockan 12 började genrepet med kören,
vi skulle sjunga för politikerna och annat som var på vip-invigning av skolan på kvällen.
vi höll på kanske till kl var 2 eller något och sedan skulle vi va tillbaka vid kvart över 4 för att sjunga upp och annat, för halv 5 började det inne i aulan, under våran paus gick jag och elin och linda och fikade på söderströms.
Våra två låtar som vi framförde gick bra tyckte jag:) var inte alls så nervös som jag trodde jag skulle men det gick bra=)

Efter vi va klara med det så gick jag hem för att göra iordning mig för att sedan åka till carro i skara och käka tacos, så jag gick inte på middagen på skolan som vi var bjudna på. det var en bra kväll=) tack så mkt:)
Linus kom och hämtade mig och så sov jag där:)<3

Lördag:
Skulle jag tillbringa min tid med att jobba med barn, det var stort årsmöte med massa barn och annat i mariestad. så jag Linus, Frida och Hanna mötte upp 4 barn på resecentrum för att åka tåget till Mariestad och vara på årsmöte.
Vi var ungefär 60 barn där och 12 ledare eller va vi var:P Det var ändå rätt kul att vara där, jag hade hand om våra 4 barn som var med från Östbyskolan.

Vi var tillbaka i stan vid halv 7, och klockan 7 så kom Angelica och Sofia hem till mig=)
Käkade lite pizza och såg på Robinson och sedan the grudge.
Trevlig kväll tjejer:)

Söndag:
Ja nu är det söndag och jag sitter här och väntar på svar av Sofia om hur vi ska göra idag,
vi hade planerat att gå ut till hindensrev, men vi får se hur det blir=)
ska sedan försöka börja skriva på min rapport om projektarbetet som ska vara inne på fredag.

Ha en underbar dag:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0