Bra dag! =)

Hade först en bra körlektion med sola, vi körde landsväg^^
Sedan var det skola och aa hade en lektion typ i 30 min, och innan lite mentorstid:P
Efter det var det ett möte i aulan för oss som ska vara med på projektarbetsdagen,men det var inget viktigt som togs upp iaf, inte som vi inte visste iaf=P
Jag och Angelica gick sedan hem till mig för att äta lite och vänta på att vi skulle med bussen hem till Vinninga och angelica, och kort där efter kom Linus och hämtade oss och åkte och jobbade:P
Alltid lika kul:) kommer bli lite tomt när det slutar=/

Men då ska jag och Angelica börja simma=P
Idag har vi jobbat en del med projektarbetet och det går väldigt bra.
Jag tror att imorgon kommer vi kanske bli klara för då ska vi sitta med det på studiepassen:)

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag=)
bästa vännen som finns<<3






Kommentarer
Postat av: Matilda - aupair i Kalifornien.

Svar: Matchningsprocessen brukar inte ta sa lang tid, men givetvis varierar det. Jag akte i borjan av September vilket ar tiden da alla barns skolor borjar, semestern ar over osv. darfor finns ett stort behov av au-pairer. Men jag tror att du kommer fa en matchning snart!

Beror pa hur man ser pa pengar, men man lever ju inte som en utfattig student direkt.

2009-03-05 @ 03:52:43
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/
Postat av: Emilia Eriksson

Läs gärna min blogg, den är värld att läsa. Jag lovar dig, du blir inte besviken :)

Kram!

2009-03-05 @ 14:25:01
URL: http://coolaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0