Bästa vännen<3

Har spenderat hela dagen med Angelica idag=)
Vi började med att sitta kvar i skolan och göra kollage till projektarbetesdagen på onsdag,
kom och kolla vet jag;) vi sitter i biblioteket=P

Vi har dock inte blivit klara än med vi gör klart det imorgon, :P
Ska även som vanligt följa med angelica och hjälpa henne på henne jobb:P
Det var meningen att vi ska börja simma på tisdagar med imorgon är det ett undantag för jag ska ha körning med jonas imorgon, men vi får börja med det nästa vecka:)

Vi var och solade och åt på elake idag, det var mycket skönt att ligga och sola, men tråkigt nog var det typ bara reklam på radion:P Men man blev ju iaf lite brun, men det värsta är att man luktar så äckligt efter att man solat,
Efter vi solat gick vi till Emelies dans för att prata lite med henne, sen gick vi hem och kollade igenom lite bilder som vi ska ha på kollaget, och tittade även lite på var i usa vi ville komma:P vi längtar väääldigt mycket dit=)

Vid typ 8 gick vi till Emelies dans igen för att Angelica skulle åka med dom hem till vinninga, så efter det passade jag på att gå en lite promenad och sedan hem:)
Nu sitter jag här och lyssnar på Akon, och ska sätta på en film=)

Ha det bra, pusshej




Vi Tunisien, längtar tillbaka dit,
det var en helt underbar resa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0