ÄNTLIGEN!=)

Vi är klara med projektarbetet och det känns sååå skönt:D
Är stolta över oss ;)
Det ska vara inne på måndag, så lite i tid är vi :P
Men hur som helst är vi båda väldigt nöjda mer resultatet och det har varit en kul grej att göra,
för er som inte vet har vi gjort en bok om Auschwitz, vi var där den 3-6 januari i år och sedan skrev vi ihop en bok byggd på fakta vi letat upp och även våra egna tankar om våran resa.

Hoppas ni som gör projektarbeten att ni oxå är nöjda med erat=)

Idag ska jag jobba och sedan gå och sola med angelica:)
Fick ett snällt erbjudande av Caroline oxå så jag ska fundera på detta och ringa henne ikväll=)
Kan dock inte säga vad det är nu men det kommer väl fram om det nu blir så:P

Ha en bra dag=)
pusshej


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som ett spännande projektarbete =)



När jag gjorde projektarbete på gymnasiet så gjorde min grupp en femkamp för funktionshindrade barn =)

2009-03-06 @ 03:37:23
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh vad spännande uppgift.



Vad kul att du gillade min video.

Hoppas allt är bra med dig!!

Kramar Louise

2009-03-08 @ 11:03:28
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0