USA:)

Jag vet att jag har uppdaterat väldigt dåligt men jag har vart väldigt upptagen med massor med studenten och mina kompisar och jag har inte haft lust och ork att skriva något tyvärr,
Men jag får väl slänga ihop ett inlägg nu=P

Det är så att jag har nu fått en familj i USA och det känns jättebra,
Jag vet inte hur mycket jag får skriva om den så jag tänkte inte skriva så mycket.
Men det är i alla fall en familj med 3 barn, 2 killar på 10 och 1,5 år och en tjej.
Familjen bor i South Riding , Virginia, det är ca 45 minuter från Wachington.
Jag kommer främst att ta hand om den lilla killen under dagarna och köra barnen till skolan.
Sedan kommer jag att få föjla med familjen på deras resor som de gör, de gillar att resa och de har ett andra hus i Florida.
Jag kommer att åka den 10 augusti och då börjar jag med en au pair skola i 5 dagar i New York sen kommer jag att få gå brevid den nuvarande au pairen för att lära mig allt. Hon kommer åka hem den 27 augusti.

Om mer frågor skriv på msn eller mail.

Kram Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0