Tackkort

Sitter här och gör tackkort till studenten, är lite seg kanske men^^
Nu är det snart klar iaf=) så snart får ni ut tackkort ni som ska ha det=)

Det är nu bara en månad och 6 dagar tills jag sticker iväg ett år. Det är helt sjukt  så fort tiden går.
Men det kommer bli hur kul som helst det vet jag. Jag känner att familjen är helt underbar.

Nu funderar jag på att ta något att äta och sen lägga mig lite i solen, får ju passa på när den är framme nu=)
Jag missar ju alla fina dagar då jag jobbar på scan till kl 4 och är hemma vid 5 tiden.:(
Men vi har skitkul och det är bra med pengar=D

Tänkte lägga ut lite bilder jag tagit med systemkameran jag fick i studentpresent=D

  








Det var några av dom bästa bilderna=D

Puss och kram Sofia

Kommentarer
Postat av: Lena

snygga bilder tänk vad mamma och pappa ska sakna dig sen medan du får leva livets glada dagar

2009-07-04 @ 16:19:32
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: Eva

Jättefina kort!

2009-07-05 @ 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0