Skriver packlista

Jag är sjuk idag så jag åkte inte till jobbet, så jag ska passa på att börja packa lite smått idag hade jag tänkt.
Och även fixa klart albumet med bilder på släkten, jag började pynta lite på det igår och hittils är det jätte fint=D
Mamma hjälpte mig förut med att komma på vad man ska ha med sig till USA.
Det är rätt jobbigt att packa för ett år har jag kommit på^^
Men såhär ser min lista ut.

PACKLISTA INFÖR USA


[ ] Alla papper från cultural care
[ ] pass
[ ] mobil, ipod kamera laddare,
[ ] adapter
[ ] presenter
[ ] fotoalbum
[ ] adapter
[ ] dollar
[ ] lexicon
[ ] handväska
[ ] p-piller
[ ] värktabletter
[ ] telefon nr och adress till familjen
[ ] böcker
[ ] usb minne
[ ] bankdosa
[ ] smink
[ ] smycken
[ ] linser, glasögon
[ ] trosor
[ ] bh
[ ] strumpor
[ ] linnen
[ ] tights
[ ] jeans
[ ] skor
[ ] regnställ
[ ] klänningar
[ ] tjocka tröjor
[ ] pyjamas
[ ] fleecetröja
[ ] jacka

Om det är något mer någon kommer på kan ni alltid säga det=D
Ne nu ska jag börja fixa sakerna:P

Ha det bra
Kram


Kommentarer
Postat av: mormor

Du behöver bara packa för den närmsta tiden sedan handlar du efter hand. Onödigt att släpa med en massa grejer.

2009-07-30 @ 17:18:27
Postat av: mamma

Det är mycket att tänka på inför resan. Fråga om du vill ha tips och råd. Vi hjälps åt i nästa vecka. Ser fram mot nybakade bullar!!

2009-07-30 @ 18:35:34
Postat av: Hanna

ja det var lite synd, tycker absolut att vi ska hålla kontakten och ses på flygplatsen, så vi slipper irra runt där själva:) vi kan ju ta varandras mobilnummer sen så att vi kan höras så vi hittar varandra på flygplatsen sen? ha det bra!

kram

2009-08-01 @ 08:50:28
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Lena

Det ordnar sig dom har affärer i usa också och har riktigt mycket fina kläder där. sköt om dig nu.

2009-08-02 @ 09:48:01
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: Gravida moster

Allergitabeltter! Lactras!

2009-08-02 @ 16:21:11
Postat av: Hanna

Jag har lagt till dig, vet inte om du sett det? du kan lägga till mig annars. [email protected] så kan vi ta allt där:)

kram

2009-08-02 @ 17:50:16
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: caroline

inte förrän nu förstod jag hur mycket jag kommer sakna dig, vet att vi inte står varandra jätte nära men ändå... blev jätte berörd av din mammas inlägg, fick en tår i ögat...usch ett helt år, jag hoppas verkligen att du får det underbart , det vet jag och vi måste höras av så ofta vi kan gumman...ska bli kul att ses på lördag <3 puss på dig

2009-08-06 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0