Lugn helg

Nu sitter jag med mina föräldrar i husvagnen som dom har utanför Tibro. Kände att jag behövde spendera lite tid med dom nu innan jag ska åka till USA. Det är väldigt skönt måste jag säga,:P Det var meningen att Angelica skulle komma  och hälsa på men det gick inga bussar hem och hon ville inte sova över här, så det gick inte så bra.
För hon fick inte ha bilen så långt, men men.
Mina kusiner och familj är nu här och hälsar på, det är kul det, då händer det lite mer=)
Fick även höra att min kusin körde hit och dom överlevde ser vi iaf=)

Vi kanske ska ta ett dopp i vattnet senare oxå, men vi får se hur det blir=)
Jag och Alexander ska åka in till Tibro och handla lite saker som vi ska ha till maten ikväll, vi ska grilla kött.

Har även fått ett mail från min familj i USA och dom skrev att dom hade det bra på deras semester.
Och fick se väldigt fina bilder på dom:)
Jag längtar jätte mycket till jag ska åka.
Igår var den exakt 1 månad kvar tills jag åker.

Ne nu orkar jag inte skriva mer.
Ha det bra=)

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter inte som en lugn helg du har ju fullt upp.

2009-07-12 @ 09:10:26
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej :) Du kanske inte är den Sofia jag hoppas att du är, men jag försöker leta upp Sofia Munther :P är det du? :) För du åker ju iväg som au pair den 10 augusti :) Och det gör jag med :) Inne på au pair-room finns nu våra flygtider nämligen :) Hoppas vi kan prata lite inför resan isåfall :)

Mvh Nina

2009-07-14 @ 11:20:08
URL: http://mynina.blogg.se/
Postat av: mormor

Passa på att umgås med släkten innan du åker, sedan det tar ju ett tag. Du får ju en "ny" familj ett tag framöver

2009-07-15 @ 10:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0