17 dagar kvar

Tiden springer bara bort, nu är det bara 17 dagar kvar tills jag befinner mig på ett flygplan påväg till USA.
Flyget åker från Göteborg halv 8. och jag tror jag var framme vid 11 eller något svensk tid.

Jag längtar jätte mycket =)
Ska fixa presenter till familjen och även en liten extra till stora pojken för han fyller år den 26 :P
Och jag får börja packa nu oxå, men det är så svårt att veta vad man ska ha med sig.
Någon som har något tips kanske??

Ha en underbar fortsatt helg:)


Kommentarer
Postat av: Ex-aupair

Jag vet av egen erfarenhet att man packar med sig alldeles för mycket, ta bara det nödvändigste! Och så lite kläder som möjligt, shoppingen i USA är underbar! Kan lova att det är vad aupairerna gör på sin fritid ;) lycka till!

2009-07-26 @ 00:41:57
URL: http://maliniusa.blogg.se/
Postat av: amanda

hej hej. det var jättevårt att packa eftersom man bara får ha med 44 kg. jag bara packade ner lite vad som helst vilket inte var så bra eftersom jag glömde hälften. så tänk noga igenom vad du kommer kunna tänkas vilja ha medan du är där nere.



hur som helst kul att du ska åka iväg! jag har varit i NY i snart 8 ½ månad och det har verkligen än så länge varit det bästa året i mitt liv. man har utvecklats sjukt mycket! Det har ju dock varit oerhört jobbigt periodvis, men det har det varit värt.



hoppas du får ett bra år!

/amanda

2009-07-26 @ 05:09:54
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Va kul att du också ska åka:) Tack så jätte mycket för din kommentar!! du åker verkligen snart..spännande!!! Kommer bli sjukt svårt att packa asså..haha!! Lycka till med allt, kram

2009-07-26 @ 19:11:04
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! vad kul:) jag ska tyvärr inte ner i helgen, jobbar veckan ut och sedan ska jag träffa lite kompisar i helgen. men jag ska kanske åka ner någon gång nästa vecka, mina föräldrar har husvagn där. vart bor du annars? hade vart kul att ses innan, åker vi samma tid också?:) gud vad bra isf! kram

2009-07-28 @ 15:29:48
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0