USA efter studenten=)

igår så var jag och angelica i gbg för att gå på ett au pair möte.
vi fick först gå på stan lite innan mötet började och försöka hitta till lokalen och det gjorde vi=)
det var ungerfär 35-40 st som var på mötet i en lokal som fick ha 20 men men=P

mötet var väldigt  bra och man fick reda på massor av bra information, och man blev väldigt inspirerad på att åka till usa som au pair, man fick med sig vääldigt mycket papper som man ska f ylla i och skicka in.

efter att vi kommit hem från gbg åkte jag snabbt hem och åt och sen tog jag bussen ut till vinninga för att va med angelica och bella:=) vi spelade tp och jag vann:P sen sjöng vi även sing star, det var en bra kväll, tack tjejer <3

måste bara säga att vi hade en bra kväll i fredags oxå, det var kul att träffa sara=) jag lägger upp lite bilder när dom kommit in på datorn, som dom ännu inte har gjort.

idag är det plugg som står på schemat=/  får hoppas jag får något gjort=)
ha en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog en upplevelse att åka iväg, men långt bort från alla kompisar, mormor ;) mm

2009-01-18 @ 15:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0