twilight mycket bra film=)

som många andra har gjort har jag nu sett filmen twilight, jag har hört att många tycker den är bra, och det instämmer jag helt på=) jag tyckte den va bra iaf=)

idag har jag haft en mycket bra dag på jobbet=) aa tillslut, för först hade jag en bokning 16.45-18.00 men barnet dök inte upp, förmodlingen skulle inte mamman komma och träna, så jag gick upp till barnrummet och satte mig och pluggade en stund, till klockan var typ 20 i 7 för då var det en annan bokning.
och barnet kom och även ulrikas barn som var med henne i receptionen följde med mig upp, och vi har hur kul som helst=)
det är sådana dagar som man vill jobba=)

ne nu är kl nästan halv 1 och jag börjar skolan kl 8 imorgon=(

jag måste bara säga ett stort grattis till Eric Ek som klarade uppkörningen idag=) GRATTIS=)
nu är det bara att klara teorin =)

God Natt allihop=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0