tråkigt väder!

man blir så deppig när det är grått och regnigt, iaf jag blir det,
men men man får försöka göra dagen bättre för det=)

har vart i skolan idag, det var en ok dag, men jag blev irriterad när dom säger att först har vi naturkunskap och när man kommer dit har vi inte fått nån vikarie, det är lite surt. men men,

fick även ett samtal från sirius som fråga om jag kunde jobba idag för ida kunde inte, så jag ska iväg dit vid 6 tiden, efter det ska jag sätta mig och plugga till kommunikationsprovet som min grupp har imorgon,
hoppas att det går bra=) det blir nog bara jag och michelle som kommer dit men, =)

sen ska jag även få med pappa ut och övningsköra om det finns tid för det=)

hoppas ni kommer få en bra dag i det tråkiga vädret ni med=)

                                                    
                                                                detta är dock inte dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0