till minne av Mattias (F)

Jag vill skänka en tanke åt Mattias Tholérus som tyvärr omkom i söndags kväll.
Han ville tyvärr inte vara med oss mer i livet på jorden.
Vill skänka en tanke åt hans familj, hans vänner, alla som visste vem han var.

Det är mycket tragiskt när något sådant här händer en sån ung person, det är tråkigt varesig hur gammal personen i frågan är men det är synd att när man i sån ung ålder väljer att inte leva längre.

idag i skolan så fanns det uppe på bf skolhälsan och präst som vi elever kunde prata med, men framförallt för mattias klasskompisar som får lida igenom en jobbig period nu. det fanns även fika uppdukat som man fick ta.
och i ett rum så hade lärarna tänt upp ljus och ställt ett kort på mattias och där fanns även en bok som man kunde skriva i, som sedan kommer skickas till mattias familj.

kl 2 var det även en minnesstund i aulan för mattias som man även där kunde gå fram och tända ljus, förste rektorn ulf karlsson pratade och även en präst,

jag kände inte mattias jätteväl, men jag visste mycket väl vem han var, han gick ju på bf och sedan hade jag han även när jag praktisera på dalängen.

R.I.P Mattias Tholérus 1991-2009 (F)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0