studenten

på svenskan (vår enda lektion) hade vi även lite mentorstid efter mycket om och men.,
det är ändå rätt mycket som man ska ordna inför studenten, det är bonnarunda, musik, flak, tänka på att alla kanske inte tål allt, aa jätte mycket som man egentligen inte tänker på att det ska fixas. men nu känns det som att vi kommit en liten bit på vägen iaf=)

hoppas allt blir bra tillslut:D jo men det kommer det bli det vet jag=)
jag längtar så mycket till studenten, för efter det är det inte långt kvar tills jag och angelica drar till USA ett år=D

jag håller på att jobba på att få ihop alla referenser som man måste ha och ska försöka skicka in det så fort som möjligt så att det är klart. det känns skönare att få det gjort så fort som möjligt.

nu sitter jag i skolan med angelica och jobbar med naturkunskap och historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0