ska man ljuga för sina vänner?

ne det ska man verkligen inte, det gör inte saken bättre om man tror det:O
det är så fel att göra det, det är mycket bättre att säga sanningen.

det är såhär att en kompis till mig och mina vänner skiter i oss för hennes kille,
och vi har inte träffats sen ett halvår tillbaka typ,
det känns att vi inte duger och vad händer när det tar slut med killen?
man kan ju knappast tro att vi är så glada över att vara lika bra vän men denna person då som har skitigt i en längre tid,

och sen så får man reda på att hon ljuger för oss oxå ,att hon skulle va hemma men i självaste verket är hos sin kille, det är riktigt dålig stil tycker jag, men det är vad jag tycker.

och jag vet att hon ska åka på praktik i 2 månader men det är ingen orsak till att skita i sina kompisar för att vara med sin pojkvän, och när dom två månaderna har gått så slutar vi snart skolan och sen är det sommar lov och snart så sticker jag och angelica till usa i ett år, och aa då är vi borta...

ne nu orkar jag inte mer..
ska sätta på en film istället och försöka sluta tänka.
hoppas ni haft en bra dag och kväll, det har jag, har vart hos mina kusiner och spelat gh4 och sedan va jag på bio med angelica, fredrik och anton=)

puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0