projektarbete!

ja nu va skolan igång på allvar igen då, idag har det var rätt lugnt i skolan,
jag och angelica bokade om vårat möte som vi skulle haft med Maria på onsdag tills idag.
För på onsdag så blir vi lediga =D för vi har ingen svenska,  det ska bli skönt att va lite ledig =D

jo som sagt vi bokade om mötet med Maria och hade det idag istället, hon tyckte att vi var bra och vi skötte oss självständigt och aa att vi ligger på ett mvg hittills iaf=) så nu ska vi kämpa på med boken som vi ska skriva ihop.
vi har ju gjort det roliga med att vara i Polen och tittat på Auschwitz
vi pratade även om att om vi skulle vara med på projektarbetsdagen eller inte, och det lutar med att vi ska vara det =P

det känns väldigt skönt att vi har kommit en bit på vägen nu med det, så nu är det bara att kämpa och få ihop till ett MVG =D

hoppas det går bra för er och era projektarbeten =D

nu ska jag sätta mig och plugga=/ sen ska jag kanske va med angelica och gaby=)

men ha en bra dag=) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0