ny lägenhet!

min största bror har fått en ny lägenhet och får flytta in i den i slutet av feb,
är glad för hans skull:)

igår så åkte jag mamma, pappa och johan med en stor kärra till IKEA för att handla massor av saker till johan.
det blev en soffgrupp, en stor bokhylla, byrå till hallen, och sen massa lampor och köksgrejer, vi fyllde hela kärran till han.

och efter att vi va klara på IKEA så åkte vill till Varberg där mormor och morfar bor, vi överraskade dom, för morfar fyller år idag, GRATTIS till han <3
dom blev glada att vi kom, och när vi kom dit så va även min moster och hennes sambo där med deras super söta son där =D
det var kul att träffa lite släkt igen=) och vi kom hem vid halv 12 tiden tror jag.

nu sitter jag här och skriver massa instuderingsfrågor i historian om revolutionernas tid, vi har fått 5 olika uppgifter i historian som vi ska lämna in, så det är bara att göra. sedan har jag massa annat att plugga oxå så idag ska jag tillbringa min tid till att plugga.

jag skulle åkt hem till mina kusiner och spelat guitar hero world tour men det blev ändrade planer=/ får ta det någon annan gång=)
jag ska även åka ut att övningsköra oxå=)

skiver säkert lite senare oxå. ha det bra sålänge=)

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Har du någon mail jag kan sicka infon till dig?



Vad härligt med överaskingns dag, och Ikea. Jag saknar det massor här.



Kramar Louise

2009-01-11 @ 16:48:40
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: mormor

Tack för att ni kom hit Jätttekul me överraskningar. Gör gärna om det!

2009-01-11 @ 17:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0