längtar till körkort

jaaa skit va jag vill ha körkort nu!!!
jag håller på att övningskör för fullt med både pappa och sen på focus med sola.
och det går väldigt bra, sola sa att i slutet av feb så har jag körkort om allt går som det ska=)
det ser jag fram emot väldigt mkt=)

va och träffa johan en stund idag, åkte dit vid 6 typ och kom hem nu vid kvart i 11.
det är alltid trevligt att träffa denna pojk.
vi ska försöka och ha en filmkväll med angelcia och fredrik=)
har inte vart med dom på jätte länge, förut när jag och johan va ihop så träffade vi angelcia och fredrik väldigt mkt,
men efter att det tog slut mellan oss så har vi typ bara träffats 1 gång alla 4. det är lite synd
men nu ska vi försöka ändra på det=P

ne nu ska jag sätta på en film och sedan sova=)
godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0