lång promenad=)

nu sitter jag här vid datorn och fixar med bilderna från polen som jag sedan ska skicka till emelie,
och så ska jag få hennes bilder, och så småningom angelicas bilder oxå=)

påtal om angelica så sitter jag här och väntar på att hon ska komma in till stan så ska vi gå en lång promenad och prata och ha oss=) ska bli skönt =D

hoppas ni haft en bra dag, skolan började idag igen=/ lite tråkigt, men samtidigt är det skönt att få lite "vardag" på livet igen, men snart är ju skolan slut =D studenten =)=)=)=) det ska bli ssååååå skönt =D


jag har nu kommit in på tankar igen att åka som au pair=) kanske blir att åka tillsammans med angelica till usa vi får se vad som händer =D

aja nu ska jag iaf ut och möta angelica <3

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

wow ännu en lidköpingsbo som läser min blogg, jättekul tycker jag. Härligt att du vill bli au pair också, säg till om det är något du undrar över.

Jag har också "informations mail" som det står väldigt mycket bra info. för dem som ska bli au pairer. Hör av dig om du vill ha ett sånt.



Kramar Louise

2009-01-10 @ 05:20:39
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0