krångligt internet

heej allihopa=)
idag är det söndag och jag sittter i pyjamas fortfarande=P
söndagar för mig betyder slapp
då kan man sitta och försöka plugga och ta igen sig lite inför en kommande skolvecka,
idag ska jag oxå åka på kalas vid tre till min kusin i leverne, Joel fyllde 18 i fredags=D grattis till han=)

mitt internet är konstigt oxå, det är inte riktigt anslutet men man kan fortfarande va inne på det,
men det är skit segt, jag förstår mig inte på sånt:P men min bror ska kolla på det sen,
igår så försökte jag ladda upp ett inlägg men såg nu att det inte hade kommit upp,
det va om att angelica skulle komma hit och vi skulle fixa med vårat fotokollage inför usa=)
och det gjorde vi, vi bjöd även hit bella så hon kom efter att jag och angelica vart och handlat grejer till att göra toast.

vi prata, spela spel, valde ut bilder och hade en trevlig kväll iaf=)

tack för att ni finns när man behöver er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0