krångligt internet!

det är någon konstigt med mig och datorer alltså, allt ska bara krångla för mig hela tiden:P
ja för någon vecka sen började vårat internet krångla här hemma, det tog typ kanske en kvart för att ladda upp en sida,
liite segt kanske.
och i förrgår så slutade internet funka på bara min dator, mina bröders och mammas funka men inte mitt,
tror det är något som är emot mig,
men men nu är det iaf fixat och det är jag glad över=D

idag har det vart en lugn dag:)
började med att jag hade körlektion med sola, det är alltid lika trevligt:)
sen hade vi studiepass, gick sådär, eller jo lite fick jag allt gjort,
och så gick jag och angelica hem till mig för att käka för det var äcklig mat:P
det blev såklart mackaroner på matsedeln idag=) och så hade vi lite efterrätt chokladpudding:P
efter att vi fått i oss lite mat var det religion och sedan körsång för mig,

jag hade oxå jobb idag och sedan övningskört med pappa,
när jag kom hem från jobbet åt jag och sedan la jag mig och sola.
det var heeelt underbart=)
jag somnade visst lite, men det var hur skönt som helst, blev helt avslappnad=)
och nu sitter jag här och ska sova om en stund.

hoppas ni haft en bra dag oxå=)

kramar sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snygg blogg du har! ^-^

2009-01-30 @ 22:30:58
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken snygg blogg du har! ^-^

2009-01-30 @ 22:30:59
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0