irriterande !

jag hade lagt upp planer för dagen,
1.skolan
2. göra klart fotokollage med angelica
3. åka och jobba
4. övningsköra
5.plugga

men det blev ändrade planer, inte så roligt men, jag åkte till jobbet efter att få slänga i sig mat innan,
då kommer jag dit och väntar på att barnen ska komma, men då säger johan på jobbet att han visste att pappan till barnen hade avbokat sig från passet igår, så irene ringde upp pappan och mkt riktigt, han hade avbokat, men hon som stod  i receptionen igår hade missat att boka av barnpassningen. ! det är mycket irriterande att åka dit låsa upp och aa göra iordning och sedan få åka hem igen då hade jag ju inte behövt stressa med maten och aa allt sånt om det skulle vart avbokat som det ska.

och det värsta är att detta är inte första gången det händer mig!
förra veckan var det likadant, att jag kom dit och fick åka hem igen direkt,
och även att ett syskonpar inte kom men jag skulle ha barn efter dom så jag satte mig och pluggade uppe på jobbet. men det ändå rätt dåligt att man ska behöva åka dit och göra allt och sedan blir det inget.
men men jag får ta och prata med den berörande personen.

ne nu ska jag sluta gnälla och börja plugga lite=/

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Sv, å va kul :) Låter som ett mysigt jobb ju! Hur länge har du jobbat där och hur ofta? :)

2009-01-27 @ 18:36:35
URL: http://tuvas.webblogg.se/
Postat av: Tuva

sv, jaha men va kul :) Ja, ska du bli något som har med barn och göra sen också? :)

2009-01-27 @ 19:23:21
URL: http://tuvas.webblogg.se/
Postat av: martina

jusste jag ska ju också övningsköra idag!

2009-01-27 @ 20:28:05
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0