i skolan

sitter i skolan och försöker jobba lite, men det går inte så bra=/
känner inte motivtion att jobba idag, vet inte varför men.
och när jag skulle gå in på min hemkatalog så funka itne det, för jag var tvungen att få tag på ett arbete som fanns där.
men hepp det gick inte. det känns som denna dagen kommer bli seg.

jag har vart och kört på focus idag och det gick bra tyckte jag=) det är iaf kul att något funkar här i livet=P

idag ska jag även jobba, först börjar jag kl 16.45-18.00 och får vänta till 18.45 då ett annat barn kommer och är till 20.15 så det blir en lång dag på jobbet:P

när jag jobbat klart så ska jag självklart se handbollsmatchen mellan Sverige - Kroatien kommer bli en skit bra match=)
ne nu ska jag fortsätta försöka jobba och sedan ta lunch om en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0