bra start på dagen=)

idag har jag bara en lektion, och den är kl kvart i 3 =O
det är segt att ha det så men samtidigt rätt skönt.
men jag hade körlektion kl kvart i 10 med Sola:)

jag skulle köra självständigt på skaragatan och det fixade jag så vi fortsatte med cirkulationsplats.
och det ska jag bara tänka på placeringen bättre, men annars gick det oxå jättebra där=)
så nu är jag glad när jag fick en sån bra start på min dag,

jag ska nu fortsätta min dag med att plugga inför mitt historiaprov imorgon, absolutismen=/
sedan kanske jag ska ta en fika med angelcia, och sen åka till hon med balklänningarna igen med mamma och prova klänningen en gång till och säga att jag vill ha den=)
för nu har jag bestämt mig=)

såhär kommer en bild till på klänningen=)

                        
framsida                                                           baksida

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3

2009-01-15 @ 12:58:56
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3

2009-01-15 @ 13:31:09
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: mormor

Klänningen ser fin ut på bild så då är den säkert finare på "riktigt" Hoppas du hittar allt annat som ska till, innan det är dags för att gå på bal

2009-01-15 @ 14:55:20
Postat av: sandra

vilken fin ^^

2009-01-15 @ 15:01:40
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0