au pair i usa=)

jag är snart klart med allt som ska skickas in, jag ska bara göra det sista med fotokollaget,
skriva det personliga brevet och få in referensen från johan, sen är det bara att skicka in allt=)

jag längtar sååå mycket till att få åka iväg, men det är ändå rätt långt kvar, för när man har skickat in papprerna ska man matchas ihop med en familj sedan åka till stockholm och skaffa visum och aa massa sånt, men det ska bli kul och jag ser fram emot allt.

är det någon mer som ska åka till usa som au pair kanske?

har precis vart och solat lite, =) har ju lyx att ha ett solarium hemma;)
ska gå in i duschen och göra i ordning mig inför kalaset hos joel nu snart.

kramar=)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack!

Vad kul att du ska åka som au pair till USA. Lycka till med allt :) Hör av dig om du har några frågor eller funderingar, jag svarar gärna! Kram

2009-01-30 @ 01:46:44
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag ska också åka som au pair :)

2009-02-21 @ 16:52:51
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0