äntligen fredag:D

idag hade jag bara två lektioner:;O en kl 08.00-09.25 eller 35 kommer inte ihåg:P
sen börja min sista lektion körsång 13.50-15.25  tiden emellan lektionerna satt jag på skolan och fyllde i alla mina papper om au pair, och nu är allt nästan klart=)
det är bara en referens kvar och bildkollage och personliga brevet:D och det ska jag sitta med i helgen=)
ska bli skönt att skicka in alla papper nu.

ikväll står det filmkväll på schemat hos angelica=)
det är jag angelica, johan, anton och fredrik som ska se på film, käka tacos och annat onyttigt;)
ska bli skönt:D

imorgon och på söndag är det kalas, och plugg som jag änsålänge har planerat:=P

hoppas ni får en bra helg=D återkommer säkert någon gång

puss och hej:D

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ahh va kul att du är nästan klar med din ansökan. Det är så spännande och nervöst när familjer börjar ringa till en.



Ja, tråkigt att jag har träffat två helt underbara killar här borta som har gett så mycket och som verkligen har förändrat min syn på vissa saker om vad jag tänker och tycker. Märkt för livet helt enkelt.

Men vem vet, antingen träffar jag dem eller inte igen. Jag hoppas det, men man vet ju aldrig vad som händer.

Will, han som jag trodde att jag skulle träffa och säga hej då till ringde idag, kollade läget osv. ända ifrån Israel. Så snällt av honom.



Vänner för livet kanske man aldrig träffar igen, men man lär ut det dem lärde en och det är bra tycker jag.



Jag ska försöka fixa bloglovin till den andra, nya bloggen också så att de blir lättare att följa den. Fast den kommer inte bli lika privat eller uppdaterad som min nuvarande.



Ha de så bra!

Kramar Louise

2009-01-23 @ 17:35:42
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0