äntligen fredag:)

idag är det den 16 janurari och det är min mammas födelsedag=)
stort grattis till henne <3

ikväll är det utgång planerat=) ska ut med angelica, sara, johan, och kanske malin och jojo=)
ska bli en kul kväll känner jag på mig :)
jag lägger in några bilder senare i helgen=)

imorgon är det gbg som gäller, åker dit med angelica, vi ska på möte med en organisation för au pair i usa=)
ska bli kul och intressant, innan får det bli att vi går lite på stan och sådant,
sen när jag kommit hem så är min moster med familj hitbjudna för att se på handboll och fira mamma lite,

söndag har jag planerat som pluggdag, får se hur det kommer gå: =P

ha en bra kväll =D


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för presenten!

2009-01-16 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0