varberg=)

sitter nu här i varberg hos mormor och morfar,
har precis ätit lite mat nu, innan vi kom hit så var vi på GeKås och Johan skulle köpa grejer till sin lägenhet.
jag fick även två resväskor, en jätte stor den va på 139 liter, och en liten som man kan ha som handbagage,
det är tänkt att jag kan ha dom till USA=P

jag längtar till USA jätte mycket, det ska bli kul att komma iväg,
och man är nyfiken vart i USA man kommer, men jag kommer bli glad vart jag än kommer=)

igår så var kvällen trevlig=)
var hemma hos angelica, tyvärr kunde inte bella komma för hon var hemma och var sjuk den stackaren
vi åt hallon och blåbärspaj som var vääldigt god=)
sen såg vi på en äcklig film=O
den handlar om spindlar, och det har jag fobi för=O
jävlar va jag hoppade till när angelica petade på mig ^^
menmen vi hade en bra kväll iaf=D

hoppas ni hade en bra fredag:)

Kommentarer
Postat av: Sara

händer ikväll?

2009-02-07 @ 17:45:34
URL: http://saraotter.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Oh ska du till usa? :)

2009-02-07 @ 19:16:16
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0