Tjejkväll=)

Just för tillfället sitter jag i min brors nya lägenhet och han har precis fått iordning på internet och det funkar utmärkt=D
Och pappa och brorsan håller på att koppla in tv nu, det börjar arta sig och bli till en riktigt fin lägenhet nu=)
Jag tror han kommer trivas jätte mkt här och är glad för hans skull :)
Men det kommer till en början kännas konstigt att han inte finns hemma men det får man vänja sig vid:P

Jag sitter här och fördriver tiden för att sedan åka iväg till Angelica:)
Vi ska ha tjejkväll, Bella och Sofia kommer vid 6 så ska vi sjunga sing star och se melodifestivalen.
Jag ska åka dit lite tidigare för att jobba med projektarbetet, men jag vet inte riktigt när jag fick komma för att hon skulle ut och övningsköra oxå^^ rätt bra att hon är hemma när jag kommer menar jag:=)

Ha en bra kväll ni också=D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han erbjuder dig att sova över ibland men innan dess ska han visa dig var städskåpet är!!

2009-02-21 @ 21:11:59
Postat av: Sandra

sv: Jag hade tänkt åka i mitten på sommaren eller i början på hösten :) Ska åka med Skandinaviska Institutet.

2009-02-22 @ 10:19:12
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en länk med dig med :)haha gjorde ja rätt nu när jag svara eller? ;)

2009-02-22 @ 12:23:38
URL: http://egustavson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta din mamma kommenterar?

2009-02-22 @ 12:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0