Plugg och hemma kväll

Min fredag blir lugn idag, jag ska försöka skriva ihop det sista på mitt naturkunskapsarbete.
Det har gått riktigt bra idag i skolan när jag satt och pluggade och jag är nöjd med det jag har skrivit:)

Idag på kören var det väldigt roligt. Vi kanske inte sjöng det bästa till en början men^^
Vi fick iaf beröm för att vi annalyserade bra vad som var för fel och vad vi kunde göra åt det:=)
Sedan fick vi även en låt som vi skulle ta ut stämmorna och sedan sjunga upp den för dom andra.
Jag och Patricia blev ihop och Elin och Linda. Vi lyckades sätta våran altstämma direkt och även supran stämman:)
Då blir man lite nöjd att vi kunde:)

Har även vart med hos min brors nya lägenhet när pappa höll på med att sätta ihop bokhyllan. Min moster med familj kom även och kollade hur det såg ut och så fikade vi lite. När klockan började glida mot 8 så ville de båda systrarna hem för att se på tv. Så då började vi runda av så att vi var hemma vid 8.
Och nu sitter jag här och ska börja arbeta igen=)

Hoppas ni har en bra fredagskväll=D




Hejhopp=)

Kommentarer
Postat av: mickan

Oh shit. Nu kom jag på att jag har läxor :P har haft lov nu nämnligen! Tack för påminnelsen! dvs. Ditt inlägg :)

2009-02-21 @ 13:18:04
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: johanna

Hejsan!

Vill du bli veckans blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3 inlägg så är du med i lottningen ! :)

Kram

2009-02-21 @ 14:23:59
URL: http://barahons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0