Plugg och Chris Brown

Jag sitter här nu i min nya pyjamas jag fick från angelica=D
det är jätteskön, tack så mkt vännen:)

Idag på min planering står det plugg,plugg,plugg och lite mer plugg, jag har varit lite lat och inte gjort klar uppgifter som ska vara klara, jag vet inte hur mycket jag har alltså=/ ska nog skriva upp allt och se hur mkt det blir=P

* STOOORT Hiv/aids arbete i naturkunskapen
*unga brottslingar i inriktningen
*hemprov i religion
*skriva om ett kommunikationssätt i kommunikationen
*bokrapport i svenskan
*och typ 5 uppgifter till i svenskan
*måste underhålla engelskan, se engelska filmer m.m. har inte lektion förens v 17.
*projektarbete
*historia
jag har säkert missat något nu men, aa det är iaf väldigt mycket jag ska ha gjort=/

Och detta ska jag göra tillsammans med att lyssna på Chris Brown som jag har fastnat för, får gå runt med min ipod i öronen och lyssna, och variera lite med att spela på datorn^^ det blir såklart lite annan musik oxå men=P

Jag ska även fråga pappa om han vill ut och köra lite när han kommit hem, träna lite på parkering m.m.
Har inte så långt kvar tills jag har körkort=) jag har iaf bokat halkan och hoppas det går bra:D

 
                           en bild från igår^^

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt att du snart har ditt körkort =)

2009-02-13 @ 15:26:05
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0