Lyckad kväll=D

Igår kväll var jag, Sofia och Bella hemma hos Angelica och vi gjorde hemma gjord pizza och det var hur gott som helst=)
När vi va klara var det lagom att gå in till vardagsrummet och tvn och titta på melodifestivalnen:)
Det var lite blandade åsikter men inte jätte mycket vi tyckte för det mesta det samma:)

Efter det gick vi och spelade Buzz jungle party och det var hur kul som helst=)
Bella åkte hem vid 12 men för mig och Sofia blev det liiite senare, vi åkte vid 3 tror jag klockan blev.
Och vi fick stå och skrapa fram bilen från all snö som hade kommit så det tog sin lilla tid,
men vi kom hem välbehållna =D

Tack så jättemkt för en bra kväll tjejer=D

                              

                                                                     Tjejerna=)


Idag ska jag göra klart mitt arbete om HIV och det ska bli så skönt att det blir klart så man kan fokusera på allt de andra sakerna som ska va inne denna vecka, vi har verkligen hur mycket som helst:(
Men men det är bara att försöka bita ihop.

Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Angelica

alltså jag hatar bilder som man inte kan trycka upp sofia :P

2009-02-22 @ 18:25:44
URL: http://slappbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0