hatar att plugga

idag har min dag bestått av att plugga plugga och plugga,
har istort sett gjort det hela dagen, förutom att jag var och jobbade lite förut också.
lärare i skolan kan verkligen inte planera, dom lägger allt på samma gång,
vi har hur mycket som helst som ska va inne nu,

men men det är bara bita i det sura äpplet och göra det:
det är ju snart lov och sedan lov igen och sen är det bara STUDENTEN=D=D
ska bli så skönt att ta den:D
men samtidigt tråkigt att lämna klassen och tryggheten på vad man ska göra,
för nu vet man att varje vardag har man skolan att gå till, efter studenten så har man ju inte det,
visserligen ska jag jobba då och sedan sticka till USA:D
men det är många som inte har någon aning om vad de ska göra efter studenten, och jag lider med om,
det är hur jobbigt som helst att veta det.

som tur är det att jag vet vad jag ska göra och vad jag ska bli=)
först ska jag åka som au pair till USA och sedan ska jag läsa vidare till idrottslärare=D


ska gå och läsa min klassiker nu =/

Kommentarer
Postat av: SUSAN

svar: vart i USA?

2009-02-04 @ 22:38:24
URL: http://susus.blogg.se/
Postat av: Felicia H

Plugga är astråkigt, eller bara om man är själv och pluggar riktigt länge :P

2009-02-05 @ 21:44:54
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0