Färdig fotovägg:)

Nu efter några timmar senare är mitt lilla projekt klart=D
Blev väldigt nöjd med det ska jag säga.
Får tacka mamma med hjälp av de visa meningarna.
Bra med denna är att om man tröttnar på bilderna är det bara att byta ut dom:)
Hur jag fått bilderna är att jag skrivit ut dom från datorn på fotopapper jag köpt=)
Bilderna blir jättebra och det är inte lika dyrt som när man ska framkalla i en affär.
Jag tror jag köpte ett paket med fotopapper för 150 kr och där är över hundra papper i.

Såhär blev resultatet :




Om du inte ser var som står på kortet titta här:
        


        


        

Klockan slog precis över till 02.00 och det sjuka är att jag inte är trött, ska flytta datorn till sängen och lägga mig och se på en film så att jag blir trött och somnar förhoppningsvis:)
ha det bra ni som är uppe:P

Kramar Sofia!

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vad är du på för humör just nu? :)



Kram

/LM

2009-02-14 @ 11:22:21
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0